Gott & Blandat

Idag hade jag, Hanna, och Lovisa det kul. Vi var på maln och badade, kallt var det men man kunde ta sig ett dopp!
Jag tog kort på de och jag har tagit kort på den fortfarande lilla lantliga inredningen.
STORT ©©©©© på alla dessa bilder.
Hanna i sin bruna hud ;)
Lovisa is the batman in white xD
 I HOLD I eyes o you
KREATIVT
Så här ser de ut på mitt rum just nu
Skylten till mitt rum
Detta är något för alla som gillar lantligt
Det var det.
Imorgon ska jag vara med Lovisa och senare på kvällen blir det bio .
                                                                                     


Kommentarer
tove

Fin blogg :)

2012-10-17 @ 15:01:06
URL: http://uppeiskyn.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0