Beach... YES!

Igår hade jag premiär på MoMo och det var fullsatt alltså. Så proppfullt att det inte var klokt.
Men nu till dagen, jag,pappa,Lukas och en granne Maya var till stranden. Där solade vi och badade och fångade fiskar. Nu så ska jag igen ikväll spela teaterföreställning. I morgon blir det extra fest för Jag och Lovisa ska gå tillsammans och vara på hudikkalaset och kolla på Timbuktu. Jag ska se till att det blir pics på han. Eftersom jag har köpt tvådagars biljetter så ska jag dit igen på lördag och titta på Loreen.
 

The time has come!

Idag är det dags för premiär på min teater "Momo och kampen om tiden".
DET SKA BLi kul!. Hejdå!

Ny video

SKA ha det kul. Kolla min nya video där jag spelar wii
https://www.youtube.com/watch?v=UMqC6CrbK2Y

Happy three friends

Jag måste säga en sak till både Lovisa och Hanna. Ni gör så himla mycket för mig. När man kommer trött kommer man till dig och får tacopaj som är så omöjligt god,marängsviss, se på hungerspelen som man inte kan se sig mätt på. Jag vet att du läser denna blogg så därför skriver jag det här också. Jag ifrågasatte dig om vi skulle ta det lite lungt med skrattet då man skrattade så mycket att tårarna kom fram och man inte kunde andas. Vi la oss vid 2 och dock somnade jag vid 3 tiden. Det känns som om du gör så hiiiiiiiiiiiiiiiiiiimla mycket för mig så att jag själv vet inte hur jag ska fylla upp det till dig. Men 31-1 är ju snart här och jag lovar att vi alla fem kommer att ha något att minnas framöver ;D!
 
 
Nu till dagen. Jag har ju premiärvecka nu och måste träna varje dag.  Idag köpte mamma en vit tröja och vi printade lite och tröjan fick ett coolt tryck. Jag har bara spenderat en liten del av morgonen med lo och ha. Var ett riktigt fin väder idag.
                                              
en bild bara(random).
 

Videobloggar.

Japp, check it out https://www.youtube.com/watch?v=BvUFFbLcANY.
copyright på denna klipp. CCCCCCCC
DU RISKERAR mycket om du stjäl min video. DELS Anmälning och så blir jag arg.
Kolla gärna men skriv inget dumt c:

I LOVE JLO

Summerpower

Efter allt dåligt väder i denna lilla stad kommer naturens krafter fram.
Ett ögonblick i naturen.
 
äntiligen lite sol!!!!!!!!!!!!!!

Välkommen till min nya blogg!

Mitt första inlägg.

RSS 2.0