Happy three friends

Jag måste säga en sak till både Lovisa och Hanna. Ni gör så himla mycket för mig. När man kommer trött kommer man till dig och får tacopaj som är så omöjligt god,marängsviss, se på hungerspelen som man inte kan se sig mätt på. Jag vet att du läser denna blogg så därför skriver jag det här också. Jag ifrågasatte dig om vi skulle ta det lite lungt med skrattet då man skrattade så mycket att tårarna kom fram och man inte kunde andas. Vi la oss vid 2 och dock somnade jag vid 3 tiden. Det känns som om du gör så hiiiiiiiiiiiiiiiiiiimla mycket för mig så att jag själv vet inte hur jag ska fylla upp det till dig. Men 31-1 är ju snart här och jag lovar att vi alla fem kommer att ha något att minnas framöver ;D!
 
 
Nu till dagen. Jag har ju premiärvecka nu och måste träna varje dag.  Idag köpte mamma en vit tröja och vi printade lite och tröjan fick ett coolt tryck. Jag har bara spenderat en liten del av morgonen med lo och ha. Var ett riktigt fin väder idag.
                                              
en bild bara(random).
 


Kommentarer
emma ♥

fin blogg!

Svar: Tack :), snäll du är.
fashionnpassion.blogg.se

2012-07-19 @ 11:36:32
URL: http://emmapettersson.webblogg.se
Jessica

Hej fin blogg :)

Jag skulle bli mycket glad om du skulle kunna hjälpa mig i en tävling. Det går jätte snabbt och det ända du behöver göra är att trycka på knappen RÖSTA.

http://sarasmatkasse.se/djur-tavling/bidrag/730

Ursäkta ifall du inte gillar den här sortens kommentarer :)

Svar: gör inget , ska rösta nu :)
fashionnpassion.blogg.se

2012-07-19 @ 12:48:39
Malin

Skönt med träning varje dag :)

Svar: Jätte..........................jobbigt.
fashionnpassion.blogg.se

2012-07-20 @ 11:20:05
URL: http://lindblommalin.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0