ShoppingSpree with Lovis

Idag har jag och Lovisa varit på stan  vilket gav oss ett perfekt ögonblick då allting var på rea och den första affären vi gick in blev Ur&Penn/Smyckesaffär. Där var det reabomb och alla halsbanden kostade 40 kr och armband 30. Lovisa köpte ett snyggt halsband i bijoux/silver som var typ...vet inte hur man förklarar men många har det just  nu vilket är populärt. Själv gick man efter vintagestilen och det blev ett halsband med ett bronskuvert med en ros på. Därefter gick vi på affärer som GinaTricot , där både två köpte vita bandeus som jag gillar mycket och har haft längeee. Sedan la jag undan allting som jag hittade och imorgon ska jag och mina föräldrar köpa det. Snart får jag själv shoppa när jag får  youngvision kortet då jag fyller 13 år. Imorgon får ni se på dagens val då  jag ska presentera min såkallade autumnvintage stil.


Kommentarer
emma ♥

sv: tack :) fin blogg!

2012-08-03 @ 10:44:22
URL: http://emmapettersson.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0