The busy life!

Nu sjönk läsarna. Men de kommer ju tillbaks snart!Både för att jag har en ny rolig video där jag dansar till im sexy and i know it och Lovisa är hehe vad ska man säga en statist xD fast en lite udda statist. Men så här har de senaste dagarna gått. Igår sov Lovisa och Linnea över, dock var det tänkt att Hanna skulle vara med men så hade hon ju träning nästa dag och det passade inte in. Men hon var med på kvällen. Jag gjorde finfina cupcakes enligt de med jordgubbsfrosting med mini marsmallows. Sedan gjorde vi två tacotårtor och satte oss och åt och ja... senare gick vi och hyrde film och jag föreslog Changeling som handlar om en  mammans förlorade son som egentligen är död men polisen sägs ha hittat han trots att det är fel pojke, mamman blir också mer kopplad till det förflutna som gått och sonen mördades av en seriemördare. Har sett den för lääänge sen. Trots allt blev det  Breaking dawn part 1. Vi åt chips till den och popcorn samt drack sodastream.
 
Idag spelade vi in im sexy and i know it som blir upplagd på youtube så håll utkik , den är rolig , i promise.
Sedan så filmade lovisas kamera oss tre när vi dansade till dansa pausa och sedan försökte Lovisa förgäves takort när vi var i luften men ...det gick inte så bra, men man kan erkänna att jag blev ganska snygg då jag var i luften med min kamera. Sedan gick de hem och jag och mina grannar åkte till iggesund till hennes farmor där hon hade en finfin  plantage av hallon och jordgubbar som nu hälften är borta efter  våra munnar. de bjöd på grillade fläskytterfileer med kantarellsås och bbq-sås, sallad förstås. Därefter  fanns det jättemycket blåbär vid området som vi åt och vi spelade pingis och fick en mumsig dessert av hallon och gräddemilkshake. Vill bara säga att dansa pausa kanske läggs upp på youtube. I sådanna fall lägger jag ut länken här först.
 
Min kanal
 
xoxoniss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0