Nytt:)

Hej igen. Jag har varit rätt så oaktiv på bloggen ett tag nu.
Ja om ni undrar just varför så har jag varit i Turkiet,Bodrum i en vecka och det var underbart, god mat,sol,strand, och inte minst hav.  Det är härligt med semester nu när  kylan drar in. Jag kommer med bilder lite senare idag.
Nu till bloggbesökarna,de sjunker,och jag hoppas att detta kan fixas lite med mer uppdatering,vi får se. Men nu till höst och vinter. Jag har gjort ett nytt tema på bloggen HealthyZone. Nämligen så ska jag skriva om vad man behöver för att orka genom olika perioder,detta speciellt för sommartjejer som jag som inte gillar vinter...
Nåväl hösten är här med förkylning och besvär
* Det är inte alltid lätt att undvika förkylningar,mitt bästa tips är att dricka te någon gång, chailatte är gott.
*Kräksjuka,inte roligt. Hehe tvätta händerna xD
*Om du blir förkyld så kan du ta lite honung för att halsen ska bli bättre,använd inte bara strepsils -_-'.
*För att orka sig genom kyla oh så kan man gå och shoppa lite och varför inte att gå på cafe med någon vän eller lika väl stanna hemma och baka smaskiga cupcakes.
Det var allt. Men jag har en fråga till er läsare, vad behövs förbättras på min blogg?Någon ny ide? Eller är det bra som det är?
Bara kommentera ;)


Kommentarer
Ebba

Den är så fin så,men skriv lite oftare... :)

2012-10-12 @ 14:56:00
Jessica

Gud vilket söt blogg! :)

2013-01-04 @ 14:17:17
URL: http://jesspessi.blogg.se
Josephine

Att ha en egengjord blogg design, lockar ofta fler besökare ;) och såklart att skriva oftare :)

2013-03-04 @ 11:07:47
URL: http://www.blusch.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0